Idag, Lördag.

Lördag - stängt.

Välkomna åter på måndag kl. 11.00.


Kommentarer
Postat av: Mikka

Vad är det för adress till butikens hemsida? :) För visst fanns det en sådan? Skall försöka kika förbi butiken någon dag o handla nya halsband till vår och sommar :)

mvh

Mikka

2008-04-13 @ 09:08:29
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Emma Andersson

Hej. :) Har du tid för att ändra lite med bloggen idag? Vi måste ju komma på något bra sätt för era kunder att handla online. Jag tänkte att jag ville lägga in den nya designen idag. Kan du maila mig bilder på dina söta vovvar, samt loggan. Eller ska jag använda den som är i testbloggen. ja börjar med ändringen så fort jag fått bilder mailade. Kram.

2008-04-13 @ 14:20:45
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Frida, The Pet Shop

Mikka: Vad roligt att du vill hälsa på! Du är välkommen till Erik Dahlbergsgatan 7a, vasastan/gbg. Hittar du inte så kan du ringa 031-128878 för att få en vägbeskrivning. =)
Vi ses!

2008-04-13 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0