Kundkväll på onsdag.

Som ni redan vet så är det Kundkväll i butiken på onsdag.
Du och dina hundintresserade vänner är varmt välkomna mellan kl. 18.00 och 21.00!

♥  Vi får bla besök av Puppia som visar sin nya vår- och sommarkollektion, och det som inte redan finns inne i butik går att beställa genom Puppias representant.
♥  Lena Fredriksen kommer även finnas på plats under kvällen och svarar på just dina frågor kring ringträning och utställning. Ett utställningsbord kommer finnas i butiken, och du och din vovve får då chansen att öva lite med hjälp av Lena.
♥  Sist men inte minst, under kvällen kommer vi även få besök av en hundfotograf som tar snygga studiobilder på din vovve. Inför fotograferingen är det fritt fram att låna en söt tröja, bling-bling-hals band eller tuff keps från butiken.

Nu till det viktigaste; Vet du redan nu att du är intresserad av att din vovve skall fotas under kvällen, vv skriv en kommentar till detta inlägg, så blir det lättare för oss att planera kvällen så bra som möjligt. =)

Självklart är alla hundar välkomna!
Gillar din hanhund att markera? Ta isf gärna med ett litet skvättskydd. ;)

Vi ses!

Priser för fotografering hittar ni på www.vargmyran.tk

Kommentarer
Postat av: Therese

vad kommer det att kosta med fotografering?

2008-04-07 @ 19:01:05
Postat av: Emma Andersson

Hej. jag tänkte börja lite nu på morgonen.. skulle jag kunna logga in på eran blogg och fixa lite? VIll ju inte logga in utan tillstånd. :)

2008-04-08 @ 10:12:53
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma Andersson

Hej igen.

Jag har gjort en testbuik på e-butik.se. Ni måste aktivera den shoppen genom ett mail som skickats till [email protected].

Jag tänkte att ni kunde prova den i 10 dagar, det sk tydligen vara jättelätt att lägga in varor, och så kan man betala med kort också. :)

2008-04-08 @ 10:25:05
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Dallas

Tjena mors!
Matte gör mig lite fin just nu för jag tänkte ställa upp som fotomodell ikväll, så rigga upp värsta kameran nu! *smile*

2008-04-09 @ 14:08:54
URL: http://starwings.se/beachboys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0