Dagens Fråga: Var sover hunden?

Sover vovven i din säng, eller i sin egen säng?

När vi skaffade Melwin så var vi väldigt överrens om att han skulle sova i sin egen säng. 
Inga hundhår i vår säng, ingen som tar ens täcke eller någon man är rädd att sparka till i sömnen.
Det är ju faktiskt bara en hund! 

Det visade sig att han inte hade några problem med det, utan gick och la sig i sin nya säng utan protest.
Vi blev helt paffa, trodde ju självklart att alla hundar vill sova i sängen med husse och matte. Alla utom Melwin!
Vad hade vi gjort för fel? Gillade han inte oss? Saknade han sin mamma och syskonen? Trivdes han inte i sitt nya hem?
Vi tyckte så synd om vår lille valp, att vi bar upp honom i sängen och la honom mellan oss...

Gissa vart Melwin sover idag?  Inte är det i sin säng iallafall....



 
Var sover Din hund?


 


Kommentarer
Postat av: Natteli 41

Båda min hund och mina katter sover i min säng.. :) Min hund sover gärna under täcket oxå när han får.. ;)

2008-01-23 @ 16:46:42
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: therese

Båda våra hundar sover i våran säng.....Så mysigt.Och dom fäller inte så inga hår i sängen här iaf.

2008-01-24 @ 13:32:32
Postat av: Carro

haha mina två yorkisar sover minsann inte heller i sin säng, men jag klagar inte, det är så mysigt och varmt om nätterna! :)

2008-02-04 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0