Dags för hundträff!

Nu tänkte jag anordna en hundträff i Göteborg.
Vad tycker Ni om det?
image150
Alla är välkomna, oavsett om du har stor eller liten hund, hane eller tik (dock ej löp ;))
En hundträff är trevligt både för mattar/hussar och för vovvarna. En promenix och lite lek är både nyttigt och skoj, och ett perfekt sätt att hitta nya hundvänner!

Mitt förslag är Söndagen den 3e Februari Kl 12.00 vid Björngårdsvillan i Slottskogen.
 Har du något annat förslag på tid eller plats så är du välkommen att höra av dig.
Självklart hoppas vi på fint väder!
Anmälan gör Ni i kommentarsfältet nedan.

Ha en fin dag och hoppas vi ses!

Frida, Melwin & Cleo


Kommentarer
Postat av: Linda

Frida: Jag kommer säkert åka förbi Köpenhamn snart igen, i allafall innan sommaren då köper jag några med mig..

Jaså Inreda har dem, tack för tipset! Ska kika direkt!

Jag och Rufus kommer gärna på hundträff bara vi är hemma i Göteborg! Så kul!

Ha en bra dag du med, nu ska jag ut i solen!

2008-01-22 @ 15:00:53
URL: http://www.fashionflyer.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tiger och smulan kommer oxå gärna....Jobbar just den söndagen,men kanske kan vara ledig annars får vi vara med nästa gång.
Vad kul med hundträffar=)

2008-01-22 @ 17:33:36
Postat av: Jenkan

Vad tråkigt, vi ska på Dvärgpinscherträff den dagen.. men i framtiden kanske =)

2008-01-24 @ 10:23:41
URL: http://www.jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0