God Kväll kära läsare!

Som Ni säkert inte har missat, så äger MY DOG 2008 rum på Svenska Mässan just den här helgen.
Tävlingarna började idag, och håller på ända till söndag.

Går Ni i valptankar så tycker jag absolut Ni ska kika förbi! Hela mässan kryllar av hundtokiga männiksor, som mer än gärna svarar på Era frågor och gör reklam för "sin" ras.
Annars är det väldigt trevligt att bara strosa runt och titta på roliga uppträdanden, shoppa lite tuggben och kanske ska du till och med ställa ut?

Inträdet kostast 120 kr.
Är du medlem i SKK kostar det 100 kr.
(Fjuttig rabatt enligt mig, men smakar det så kostar det)

Mina vovvar får stanna hemma, jag är inte intresserad av att ställa ut, men tittar gärna på andra som tar plats i ringen.
Det hade varit väldigt roligt om Du som tävlar ville dela med dig av dina fram- och motgångar under MY DOG. Maila mig och skicka gärna med lite bilder, så får ni ett alldeles eget inlägg här i bloggen!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0