En tävling kanske?

Jag tänkte att vi skulle liva upp den här regniga tisdagen och dra igång en liten tävling!
Som ni säker märkt, så är valpsäsongen här! Varje dag vinglar det in små söta valpisar i butiken för att köpa det första halsbandet, första kopplet och den första leksaken.
Hade jag fått välja, så hade alla fått stanna hos mig. =)

Denna gången ligger ett finfint ställbart nylonhalsband och koppel från Hunter i potten.
Perfekt som första-halsband men passar även den lilla vovven med max. 32 cm runt halsen.
Välj mellan babyrosa, babyblått, marin, svart eller rött.

Vad ska man då göra för att vinna?
Lämna en kommentar i kommentarsfältet, och övertyga mig om varför just DU skall vinna.

Vinnaren dras under fredagen.
Bästa motivering vinner, såklart!




Men guuud så tråkiga ni är! Tävlar man inte så vinner man inte... ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Min lilla valp lääängtar efter ett bus koppel och halsband i marin som han kan ha när det är valpkurs. Alla andra valpar har ju söta färgglada små halsband, och han måste springa runt med sitt svarta tunga läder halvstryp som alltid är i vägen när det är bus. En vädjan från en såå söt liten valp som om han bara hade ett sådant halsband skulle få ha det på sig när han vill ;-)

2008-03-14 @ 06:54:51
Postat av: Jenkan

Såg att klockan är kvart över tolv..men jag kan ju testa att tävla ändå...

Jag vill villa detta till min lilla dvärgpinscher eftersom hon behöver piggas upp. Hon är just nu inne i sitt första löp och mår inte på topp. Hon är illamående och dålig i magen.. så vi behöver något som muntrar upp oss i eländet!

2008-03-15 @ 00:19:43
URL: http://www.jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0