Kvällsmys

Jag fick mig ett ryck (!) och tog med mig Melwin ut på en rask kvällspromenad.
Vad skönt det är att komma ut i mörkret och lyssna på tystnaden!
Kvällen är fuktig efter allt regn (skulle det inte snöa idag?)  och det enda som hörs är mina stövlar och Melwins  tassar mot blöt asfalt.
På vägen hem passade jag på att stanna vid ICA och köpa vindruvor och Ramlösa. Jag har blivit galen i vindruvor!
Nu har hundarna käkat och jag kokat en stor kopp Kvälls Örtte. Mys i soffan och lite jobb väntar.

Vad gör ni denna mörka kväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej Frida - ja, det var jag!! och vad kul att du hittade mig =) Vi pratade om dig häromdagen, jag och Anita - undrade just hur det var med dig och vad du har för dig... Jag får läsa lite här så får jag nog stillat min nyfikenhet. Ha det så gott Frida =)

2007-10-11 @ 23:47:28
URL: http://lotta.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0