Snyggaste matten i stan!

Visst är vi måna om att vår vovve ska vara lycklig och frisk, pälsen ska vara skinande ren och klorna klippta.
I den här bloggen hamnar ju vår vän i strålkastaren, men detta inlägget ska vara tillägnat oss, hundägarna.


image37

Att lägga en ansiktsmask, hårinpackning och lacka naglarna är för mig vardagslyx.
När det gäller kläder så finns den en självklart butik för mig, Ohh Deer, granne med The Pet Shop Erik Dahlbergsgatan.
Butiken passar alla stilar, åldrar och plånböcker. Själv tycker jag det är viktigt med personlig service och ett bra utbud, denna butik faller mig verkligen i smaken.

Just nu: Handla hos The Pet Shop, tag med kvittot och få 10% rabatt på ditt köp hos Oh Deep, eller tvärtom.

Unna Dig och Din hund något fint, det är Ni värda!

Välkomna in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0