Inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Nu när regnet vräker ner, så kan man inte låta bli att längta efter våren...
Tyvärr så har vi nog ett par regndagar kvar tills vårsolen värmer, och då är regnkläder det bästa man kan äga!

Det är lika viktigt för både matte och vovve att hålla sig varma och torra under en regnig promenix.
Nu menar jag inte att ni ska spöka ut hundarna med stövlar, men en regnjacka borde varje hund äga. Mina favoriter är Hunter's stövlar  (till mig såklart) och hundarna får varsin regnjacka från Puppia.

Till matte:
image198

Till vovve:
image199




Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken rolig och fin blogg. Vi försöker så gott vi kan att lägga upp en blogg. Milton heter vår lille älskling. ¨

Du har väldigt fina vovvar, riktiga modeller.

2008-12-06 @ 00:06:48
URL: http://huliganchihuahuan.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag har precis beställt hunterstövlar som råkar matcha melkers puppia-regnjacka :)

2011-07-30 @ 14:45:12
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0