Tipsa!

Hej på Er!

Butiken är stängd och jag är bortrest. Tyvärr kunde inte vovvarna följa med, däremot befinner de sig hos världens bästa hundvakt! Trots att man saknar dem, så är det alltid lika skönt att lämna dem till någon man kan lita på!

Ibland blir man ju tvungen att ta hjälp av en hundvakt, eller i vissa fall ett hunddagis. Det är viktigt att man hittar någon man gillar och som klickar med vovven, samtidigt som personen skall vara kunnig och ansvarsfull.
Jag har haft tur, men jag vet de som gått på en riktig nit.

Nu vill jag veta vad NI har för erfarenheter av hundvakter, goda som dåliga? Vilka hunddagis är bra, vilka är mindre bra? Ingen smutskastning, bara ren och skär fakta. 
Tipsa mig, och tipsa därmed bloggens andra läsare.

Klart vi skall hjälpas åt! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Superbra att du tar upp detta i bloggen! Jag letar själv efter en dagmatte till Rufus, helst inne i stan. Det handlar om 1-3 ggr i veckan ca 2 veckor i månaden. Jag skulle bli jätteglad för bra tips! Eventuellt kommer jag själv jobba 75% i sommar på mitt jobb och funderar på att vara dagmatte några dagar/nätter i veckan om någon skulle vara intresserad! Inget bestämt än men kanske! Då jag själv har en liten hund skulle jag helst passa småhundar pga. att de ska kunna leka ihop och få samma motion. Hör gärna av er om intresse finns! Jag bor centralt i Göteborg.

2008-01-13 @ 11:25:06
URL: http://www.fashionflyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0