Dagens Fråga: Försäkring?

Melwin har skadat klon och flisat den. Eftersom han är en tuff kille så har han varken visat att han har ont och därför upptäckte jag inte detta förän i söndags. Som den oroliga matten man är, bokade jag en tid hos veterinären och de bestämde sig för att ta bort den skadade klon för att det ska kunna växa ut en ny och frisk.

Så nu har jag precis lämnat in min lille skrutt och suttit med honom när sövningen tog. Han ville inte riktigt somna in, utan kämpade emot och morrade lite på de som störde. Nu opereras han för fullt och om någon timma ska jag in och hämta en trött liten krabat.

Vi får väl se hur skoj han tycker det är att gå runt med strut och bandage i några veckor...

Nu kan man vara lycklig över att man har en försäkring! Vart har du din vovve försäkrad?

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars vovve! Jo, Rufus är försäkrad och det är jag glad över!! Senaste veterinärbesöket gick på många tusen och då var det bara sövning och röntgen!


Hoppas han kryar på sig!!

2008-03-04 @ 11:18:18
URL: http://www.fashionflyer.blogg.se
Postat av: therese

Stackars Melwin....Hoppas det gått bra med operationen.Själva har vi agria.

2008-03-04 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0