GucciPucciPrada

Spana in väskan från Dolce and Gabbana Spring -09.
Trots att mina hundar inte gillar att åka väska (förutom Melwin som vägrar släppa taget om väskan han hade när han var valp), så blir man ju ändå lite inspirerad...och hunden är ju också söt för den delen...;)



Ok, det kanske inte är någon höjdare. Däremot är det roligt att hundarna får vara med på cat(dog?)walken, men vilka signaler sänder det ut egentligen?
En liten hund har man under armen, eller i väskan?
Som med det mesta får man ta det med en nypa salt, men är det bara jag som tycker det hade varit coolare med en pudel i rosa tröja som går fot? ;)



Vad säger ni, hitt eller diss att köpa dyra märkesprylar till vovven?




Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

SV: Tack så mycket, Frida :) Och vad härligt att halsbandet är på väg!



Spontant vill man ju säga "diss" om märkesprylarna, men jag tror att det nästan uteslutande handlar om plånboken. Man tycker att det dyra är onödigt - för att man inte har råd. Nu drömmer jag om väskor för 3000 kr men hade jag haft mer pengar hade jag säkert drömt om en D&G ;)



Och självklart hade det varit coolare med en pudel! :P

Ha det fint!

2008-10-09 @ 03:38:06
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0